Mukavaa sunnuntaita kaikille seuraajillemme, ihanan aurinkoinen ja lämmin päivä. Täällä aletaan suunnittelemaan pihalle pienille omaa aitausta, jonne pääsevät pikkuhiljaa kirmailemaan turvallisesti aina sään salliessa. Narttupennuista on yksi jäämässä minulle kotiin ja valinnan vaikeus alkaa hiipiä jo mieleen, hyvin tasainen pentukatras kaikkinensa. Ainoastaan uroksen kohdalla on jo varmaksi tiedossa tuleva koti. Nartuista en osaa vielä yksilöidä kenelle kukin valikoituu, mutta toivottavasti sekin tässä selkenee, kunhan pentutarkastus (7vko) sessio käyty eläinlääkärillä. Ja en yleensäkään luovuta pentuja ennen kuin ovat 8 vkoisia, niin ehtineehän tässä vielä miettiä omaansa ♡
Lauantaina 11.4.2026 pentujen lähestyessä jo 5 vkon ikää oli aika muuttaa väljempiin tiloihin alakertaan ja päästä tutustumaan myös meidän muun lauman kanssa. Lore 7v. tyttönsä Luisa 1v.17kk sekä Liinu täydet 10v.viikon päästä olivat aivan ihmeissään ja ruuhkauttivat pentutilan portin edustan samalla hetkellä kun pennut sinne saapuivat. Siinäpä menikin hyvä tovi toisiaan aitauksen läpi nuuskutellessa. Rohkeasti pennut menivät, hännät huiskien nuuskuttelemaan isompiaan. Coco mamma otti tilanteen luonteensa omaisesti, hyvin varman rauhallisesti ja antoi kaikkien tutustua pieniin.


Pentulaatikko alkaa käydä ahtaaksi ja pennut pääsevätkin jo vähän touhuamaan myös pentulaatikon ulkopuolelle.




















s











